Nehirden Su İçtikten Sonra Hayatını Kaybetti – Sahibi Şimdi Herkesi Uyarıyor

Köpek sahipleri, köpekleri için hangi yiyeceklerin zararlı olduğunu az çok bilirler. Köpekler de tıpkı çocuklar gibidir. Onlara bakmadığınız anda istedikleri şeyleri yiyebilirler. Bu nedenle sürekli gözünüzün köpeğinizin üstünde olması gerekiyor.

David O’Connor ismindeki bir köpek sahibi, başına gelenlerin ardından bütün köpek sahiplerini uyarıyor.

Warning to all dog owners. We lost our pup today after she ate some blue/green algae at the river Conon. The falling…

Posted by David O'Connor on Thursday, 5 July 2018

Köpek zehirlendi

David, dokuz aylık köpeğiyle beraber nehir kenarında yürüyüşe çıkmıştı. Bell bir ara duraklayıp nehirden su içti.

Ancak nehir suyunun tehlikeli olduğundan haberi yoktu. Otuz dakika sonra köpek hayatını kaybetti.

Diğerlerini uyarıyor

Şimdi David bütün köpek sahiplerini uyarıyor.

Facebook’ta “Bütün köpek sahiplerine sesleniyorum. Bugün köpeğim nehirde su içtikten sonra hayatını kaybetti. Hızlı akan nehir suyu ve sıcak hava, suda değişime neden oluyormuş ve bundan haberimiz yoktu. Bütün köpek sahiplerine bu tür şeylere karşı hazırlıklı olmalarını öneriyorum” dedi.

Posted by David O'Connor on Friday, 6 July 2018

Köpeğin ölmesine neden olan şey siyanobakterilermiş. Bu bakteriler bazen suda yeşil-mavi renklerde görülebilirken bazense de hiç görülmüyorlar. Ayrıca balıklara da bulaşarak zehirlenmelere yol açabiliyorlar.

Herkesin suda yer alan bu bakterilerden haberdar olması gerekiyor.

İnsanları görünmeyen tehlikeden haberdar etmek için paylaşın.

 

 

Okumaya devam et…