2 Yaşındaki Kız Kan Kusup Morardıktan Sonra Hayatını Kaybetti – Doktorlar Şimdi Herkesi Bu Potansiyel Tehlike Hakkında Uyarıyor

Tam üç yıl önce gerçekleşti. Stephanie ve Brian Florer’ın kızı Brianna hayatını kaybetti. Oklahoman ve New York Daily iki yaşındaki kızın haberini manşete taşıdı.

Çocukların küçük yaşlardayken her şeyi ağızlarına sokmaları alışılmadık bir şey değil. Ancak bazı durumlar ölümcül sonuçlara neden olabiliyor.

Hiçbir anne ve baba çocuğunun acı içinde olduğunu görmek istemez. Bazıları maalesef evlat acısıyla karşı karşıya gelirler.

Brianna Nikole Florer was two years old when she passed away after swallowing a button battery. RIP Brianna💕(25th November 2013-28th December 2015)

Posted by Little Angels in Heaven on Tuesday, 28 November 2017

Brianna tam üç yıl önce yılbaşına girmeden günler önce hayatını kaybetti. Aşağıdakine benzer bir pil yuttu.

Wikimedia Commons

Düğme pili hayatını kaybetmeden altı gün önce yuttuğu tahmin ediliyor.

Parents, grandparents, aunts, uncles, teachers…this is a story you need to read! Sweet, little Brianna Florer loved…

Posted by Tess Maune on Monday, 4 January 2016

Başta iki yaşındaki küçük kızın ateşi çıkmış. Ardından suratı morarmış. Kan kustuktan sonra hastaneye kaldırılmış.

Posted by Stephanie Florer on Wednesday, 6 January 2016

Yuttuğu pildeki asit yemek borusu ve şah damarına bulaşmış. Doktorlar, ellerinden geleni yapsalar da çocuğu kurtaramadılar. Herkes yeni yıl kutlamaları yaparken aile kızlarını defnetmek zorunda kaldı.

Düğme piller genelde akıllı veya dijital tartılarda kullanılıyor. Eğer evinizde düğme pil bulunduruyorsanız çocuklarınızın ulaşamayacağı yerlere saklayın.

Bütün ebeveynlerin bu potansiyel tehlikeden haberdar olmaları için paylaşın.

 

Okumaya devam et…